Yhteistyön taustalla ovat Nollakakkosen hyvä maine sekä Tatsillan aiemmat positiiviset kokemukset kumppanuudesta 02 Taksin kanssa. Tatsillan toimitusjohtaja Janne Välimaa kertoo, että päätös yhteistyöstä oli itsestään selvä:
”Voitimme kilpailutuksen Tampere-Pirkkalan lentoaseman taksikyytien tarjoamisesta ja samalla meille tuli tarve puhelinpalvelulle. Meille oli alusta asti selvää, että haluamme toteuttaa sen Nollakakkosen kanssa. Nollakakkosella on pitkä kokemus ja näkemys puhelinpalvelun tekemisestä.”
Yhteistyö alkoi nopeasti ja sujuvasti, ja palvelusta saadut palautteet ovat olleet yksinomaan positiivisia. Välimaa arvostaa Nollakakkosen ammattitaitoisia asiakaspalvelijoita ja heidän kykyään tarjota laadukasta asiakaspalvelua sekä ratkaista ongelmia. Yhteistyö on ollut niin saumatonta, että keskeneräisiäkin ideoita on voitu heittää ilmaan ja kehittää yhdessä eteenpäin.
Janne Välimaalle hyvä puhelinpalvelu tarkoittaa nopeaa vastausaikaa, ammattitaitoista asiakaspalvelijaa ja sitä, että asiakas saa haluamansa. Yhteistyön aikana Tatsilla on päässyt kuuntelemaan puheluita sekä tutustumaan Nollakakkosen palvelukeskuksiin.
”Tatsillan tulevaisuuden suunnitelmissa on kasvaa ja vakiinnuttaa hyvä asema Tampereen talousalueen taksimarkkinassa. Siinä Nollakakkonen on mukana meitä tukemassa”, Välimaa kertoo.
Myös Nollakakkosessa ollaan erittäin tyytyväisiä Tatsillan kanssa tehtyyn yhteistyöhön. ”Tatsillan kanssa on ollut tosi mukava tehdä töitä, koska meillä on samanlainen näkemys siitä, miten laadukasta asiakaspalvelua tehdään ja kaikki on ollut tosi sujuvaa” kertoo Nollakakkosen ryhmäpäällikkö Toni Viitala.